söndag 28 januari 2018

Men än finns det tid kvar!

Zöndagzzz.. Full fart mot måndag. Vart en sen kväll igår och jag straffades rättvist för det. Kom idag inte ur sängen förrns ca 11.20. Hela dagen har känts upp och ned. Tröttheten ger liksom inte med sig. Men allt var självförvållat. Finns ingen annan mig att skylla på. Vågar knappt tänka på hur trött jag kommer vara imorgon. Fast det gör det samma! För då ska jag ju ändå bara till jobbet....


















Årets första investering är avklarad. Gjorde visserligen ett fondskifte i början på månaden. Men i fredags så köpte jag följande:

50 st Nordea.
100 st Baltic Horizon fund.
20 st Leroy Seafood group.


Det vart inga Tele2 aktier trots att det var planen. När det väl kom till kritan så stod det mellan Nordea och Tele2. För stunden vägde Nordea lite tyngre.

Alla aktierna är givetvis utdelningsaktier. Allt enligt den investeringsstrategi jag började med Januari 2016. Två år har passerat och jag är ännu långt i från målet. Men än finns det tid kvar!


/investeralitemera









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar