torsdag 15 juni 2017

Långsamt......

Torzdag! I väntan på semestern så upplever jag idag, kanske världshistoriens segaste och längsta arbetsdag. Eftersom den andra halvan har bestått av väldigt få uppgifter. Så tycks klockan röra sig långsammare än under en normal arbetsdag. Tid är ju som bekant relativt. Det som för vissa upplevs som att man inte ens hinner med att tänka. Kan för andra, dvs mig själv vara raka motsatsen...

















(Bildkälla https://pixabay.com).

Under den här veckan har två utdelningar kommit in på kontot. Kvartalsutdelaren American Shipping Company delade igår ut 159 kr. För dom pengarna köpte jag 6 st nya aktier. Jobbar på ränta på ränta effekten. Samt att Björn Borg idag delade ut 300 kr. Dom pengar gör jag idag inget med.

Total för 2017 har jag nu fått  12 990 kr i utdelningar.



/investeralitemera














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar