fredag 30 december 2016

Har nu uppdaterat mitt innehav för sista gången 2016!

Årets sista portföljuppdatering! 12 månader avbockade. Det här blir mitt 269:e inlägg. Hade aldrig i min vildaste fantasi trott att det skulle bli så många. Visst ibland har skrivkrampen gjort sig påmind. Men oftast vet jag redan innan vad som ska skrivas. Ibland blir det bra, ibland inte fullt så bra som jag hade hoppats. Stort tack till er som länkar hit och läser det jag skriver!


















20160130 stod det sammanlagda portföljvärdet på 95 201 kr. Det är summan som jag har att jämföra med 20170130. Som jag tidigare skrivit, så tror jag att 2017 kommer bli ett grymt spännande spar och investerings år. Redan 1 Jan räknar jag med att ha satt ihop några etapper som jag tänker jobba mot att bocka av redan under 2017. Har nu uppdaterat mitt innehav för sista gången 2016!


/investeralitermera




2 kommentarer:

  1. Jag får inte ihop ditt portföljvärde. Jag får det till en bra bit över 120.000:- förklara för en infantil hur du har räknat.

    // Procentpanik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjena, du missar troligen SEB fonder. Bara plusa ihop marknadsvärdet för Avanza aktierna + Avanza fonderna + SEB fonderna. Får du ihop det då?☺

      Radera