fredag 22 januari 2016

Det var då jag tjänade min första miljon!

Har verkligen varit full fart från start idag på Europas Börser. Efter Asien uppgång i natt. Nästan alla verkar vilja köpa för att inte missa något. Antingen är det nu, det sista skriket innan allt vänder ner igen? Eller så har det helt enkelt vänt? Jag personligen vågar inte riktigt tro på vändning än. Men jag är bara en glad amatör. Så vad vet jag? Precis...ingenting med ord.

Lovade att i helgen räkna ut en summa som kan vara nog för att klara mig på. Om jag ska kunna lämna arbetsmarknaden om 10 år. Ju mer jag tänker på det, så inser jag att 10 år inte är speciellt lång tid. Men kan ju inte gärna ge upp efter knappt en månad in i det nya året. Däremot år 2026 skulle jag gärna vilja kunna blicka tillbaka på 2016 och säga. Det var då jag tjänade min första miljon! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar