onsdag 6 januari 2016

Dag noll och lite mer...

Som så många andra så har jag bla hos Avanza en bevakningslista på aktier och fonder. Den börjar dock bli för lång så jag borde dela upp den i flera olika listor. Dvs fonder och aktier mm för sig. Hur som på listan finns 1st bevakning jag önskar jag gått in i.... Nämligen Fingerprint. I februari/mars 2015 låg kursen på ca 30-33kr. Igår stängde den på 547 kr. Det är ingen dålig uppgång. Kan bara gratulera till dom som hade mod och råd att gå in i den aktien tidigt. I dagsläget skulle jag dock aldrig våga mig på att köpa den. Men det är jag det. Kan ju alltid undra om 2016 får en likadan raket?

(editerat)

Råkade ramla på denna artikel som jag helt missat och läst först idag. Otroligt häftigt!

Fredriksson tjänade 95 miljoner på Fingerprint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar